tirsdag 4. mars 2008

Ting 9. Video

Jeg satt i flere timer på søndags ettermiddag og prøvde å legge til video, men jeg fikk det ikke til!!!! Humøret og tålmodigheten ble satt på en hard prøve :-)) Da jeg kom på jobb mandag fortalte Gerd meg at vi hadde fått en mail fra Heidi med "oppskrift". Den hadde ikke jeg sett!! Hun hadde fulgt oppskriften og fått det til. Gerd skulle vise meg i går hvordan hun hadde gått fram, men vi fikk det ikke til på maskinene på biblioteket. Vi fant ikke "embed" noe sted. Heller ikke Bjørn Åge fikk det til!!! Det sier jo litt.... Idag har jeg kveldsvakt og istedenfor å gå ut og vaske vinduer i det nydelige vårværet, prioriterer jeg 23 ting (hehe). Nå er humøet på oppadstigende for JEG FIKK DET TIL!! Det var like lett som beskrevet mailen din. HURRA!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Der ser du - du er flinkere enn du tror :) Hilsen Heidi